Volgers

donderdag 11 februari 2021

Amazing.......

Goedemorgen,

Vandaag is het tijd voor de 1e reminder bij Simply Magnolia Challenge Blog

Het thema voor deze challenge is:



Ik heb dit keer geen stempel gebruikt maar alleen onderstaande Cutting Dies uit diverse Magnolia Volume box. 


Als eerste heb ik een doosje gemaakt met een hart doorkijkje.
Daarna ben ik bloemen van Flower Foam gemaakt in mijn favoriete kleur.


Omdat in het design papier wat grijs in voorkomt heb dit ook gebruikt in combinatie met het roze.


Het doosje nog even vullen met chocola en daarna kan je het geven aan wie mij lief is.

Dit is mijn DT bijdrage voor deze challenge, je kan nog meedoen want de challenge loopt t/m 
28 februari a.s..


Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend opgepimpt doosje is dit Bianca, een hele mooie bloementoef erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieflijk doosje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.