Volgers

vrijdag 26 februari 2021

Have no fear of perfection.......

 Ik kijk graag naar bepaalde designers voor de mooie creaties, de positieve twist die ze geven en uiteraard om nieuwe technieken te leren.


Zo een Designer is Maremi Smallart.
Vol bewondering kijk ik er naar, ze begint ergens aan, pakt wat en maakt er zo iets moois van dat je denkt 'hoe dan'?

Nu heeft zij een oude wijnboek en daar maakt ze prachtige Mixed Media werken in.
Ik heb bij haar wat spulletjes besteld ( heeft ze ook zelf ontworpen ) en wilde daarmee aan de gang gaan.


Nu ben ik van de rechte lijnen, kleuren die kloppen en een best wel een beetje basic in mijn werk.
Uiteraard ga soms een stapje verder maar los laten en gewoon ergens beginnen is een dingetje.

Afijn, ik heb ooit 2 craft boeken gekocht, 1 x A6 en 1 X A5 formaat.
Ik dacht ik begin in de A6 formaat, deze is niet zo groot en ik zie wel waar het schip strand.


Als basis ben ik met Rice paper de bloemen op het blad gaan verdelen.
Daarna heb ik een schilderij lijst, ook van Rice paper gebruikt en wat stukjes washi tape.
Met een mask stencil heb ik wat lijnen toegevoegd. 


Toen het droog was ben ik met waterverf aan de slag gegaan en stempels toegevoegd op het blad.
Met een fineliner heb ik nog wat accenten toegevoegd.
Ik vond het nog wat kaal dus heb nog wat vlinders en witte spetters aangebracht en toen was het klaar.

Eerlijk is eerlijk, het was heel fijn om te doen en het eind resultaat... ja daar ben ik wel blij mee.
Kijk maar eens.


Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.