Volgers

donderdag 25 april 2019

Snowman.......

Het is donderdag, dat betekent een kerstkaartje.


Ik heb Tilda lekker zitten inkleuren met mijn Zig Clean Color stiften.
Wat een lekker stempeltje is dit toch.


En als mijn stempel dan is ingekleurd ga ik mijn aankleding voor de kaart stansen, ik doe dit altijd achteraf net zoals mijn papier bij elkaar zoeken.
Normaal mens doet dit anders om maar ik ga eerst kleuren.

Even lekker door al mijn mappen Magnolia Doohickey stansen zoeken en als ik genoeg bij elkaar heb ga ik mijn kaart in elkaar zetten.

Dit is mijn eind resultaat.




Ik laat mijn kaart mee doen bij:


10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just love this card....your image is so cute and fun....loving all of the added little touches you've added as well....thank you for joining us this month at Magnolia-licious...hugs Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a sweet Christmas card! The embellishments are perfect! Thank you for joining us this month at Magnolia-licious! ~Pam-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I ADORE CHRISTMAS TIME and it makes me so happy when I see someone post Christmas creations when it's 100 degrees outside! This is so incredibly sweet and you have colored Tilda and her friend so beautifully. Thank you again for sharing with us!

    Laura Corkill
    Magnolia-licious DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.