Volgers

donderdag 4 april 2019

Happy Birthday Tiina........

Vorige week was Tiina in de Birthday Circle jarig.

Als je een paar verjaardagen achter elkaar hebt dan moet ik altijd even omschakelen dat ik niet het zelfde ga maken in patroon, kleur of stempeltje.

Dit keer heb ik ervoor gekozen een Magnolia kaart te maken met Tilda uit de fruit collectie.
De kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo mal 3 luik maar ik heb er een kaart mee gemaakt. 

Ik ben verliefd op het design papier, ik gebruik het zo weinig mogelijk omdat ik het zonde vind hahaha..... ik koop 1 x per jaar op de Kreadoe een hele stapel ( omdat ze dit niet bij ons in de buurt verkopen ), dus in november maar weer gaan.

Mijn kaart is goed ontvangen in Finland dus ik mag hem laten zien.



Ik laat mijn kaart mee doen bij:

9 opmerkingen:

  1. Gorgeous card. Totally love it. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the cute image -beautiful dies and flowers..Thank you for joining us at Pearly Sparkles
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaart! Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.