Volgers

zondag 21 april 2019

50 jaar.......

Vaak gebeurt dat het......
Je bent kapper maar je man wordt als laatste geknipt omdat er geen tijd is.
Je bent klusjes man maar de klussen in huis blijven liggen......
Dat is net zo bij hobbyisten.
Je bent druk met al je projecten en dan schiet er wel eens een kaartje tussendoor.

Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik niet zo goed ben in mannenkaarten, ik hou veel meer van pasteltinten, strikjes, bloemen etc maar ja dat geef je een man niet.

Nu is mijn allerliefste echtgenoot jarig, 50 jaar en ja dan moet je wel........ toch.


Dus bij deze een leuke bier kaart voor mijn schatje.

En als ik dan toch bezig ben heb ik dit kleine kaartje ook gemaakt, deze heb ik aan de 51 rozen gehangen die op tafel staan.


Fijn Paas weekend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.