Volgers

maandag 8 april 2019

Easter Swap.......

Omdat er in de maand april en juni geen jarige zijn bij de Birthday Circle hebben wij een 
Easter Swap georganiseerd.

Ik heb voor mijn swap Bunny gekozen en ingekleurd met mijn postloden.


Daarna ben ik gaan stoeien met de Dutch Doobadoo Dutch Box Art Venster ovaal A4.
Ik heb eerst de box gemaakt en daarna de omslag er om heen.


Wat is er nu leuker dan chocolaatjes mee te sturen met de swap.
Daarom heb ik aan de binnenkant de ovaal dicht gemaakt met een micron transparant papier.
Het konijntje is van Nicole van Kalsbeek - Verkooijen.
Dit is de binnenkant van de box.


Uiteraard mag de Paaseitjes ook niet ontbreken op de box net als het lammetje, beide van Marianne Design.
Zo is de Paas gift box compleet.


De box is goed ontvangen in Canada dus ik mag hem laten zien.


Ik laat mijn creatie mee doen bij:


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi maar vooral een lekker doosje, zal de gelukkige krijger vast blij mee zijn. Leuke bunny , en mooi ingekleurd een mooi geheel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele toffe creatie, die een verre reis gemaakt heeft.
    Leuk konijntje en mooi ingekleurd.
    Mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaart/doosje!...altijd leuk om zo iets weg te geven.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.