Volgers

donderdag 11 april 2019

Sitting Knitting........

Ik was helemaal weg van deze leuke Dis Digi Stamp dus ik ben gelijk aan de slag gegaan met mijn Zig Clean Color Stiften.


Omdat ik deze digi al eerder had gezien heb ik de Col1445 van Marianne Design besteld.

De paspop had ik al en is ook Marianne Design, de jurk heb ik gemaakt met de mal van 
Precius Marieke PM10001 Vogelhuisje.

Normaal ben ik niet zo van de kleuren maar omdat ik de bollen wol had gekleurd is het wel leuk om om dit terug te laten komen en eerlijk gezegd...... het heeft ook wel wat.



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit. Ik vind de afbeelding echt snoezig,
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww . . . this is so adorable!! Such a sweet image and I love all the sewing embellishments that you added to go along with it!! And the colors are so bright and cheery! Thanks for playing with Di's Digi Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful, Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.
    Hugs, Zowie.
    TTCRD DT
    Crafts from the Fairy Den {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute - the image is adorable and I love how you've continued the theme. Thank you for joining in the challenge at Di's Digi Designs and for using one of Di's images.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is amazing! Such a cute design! Thank you for joining our Scrap from your heart challenge!
    - DT Mari

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.