Volgers

maandag 1 april 2019

Ship ahoy......

Vandaag mag ik mijn eerste DT kaart laten zien bij Simply Magnolia Challenge Blog.
De nieuwe challenge is Anything goes / Monochrome.

Ik heb gekozen om een Monochrome kaart te maken in het blauw.


De basis van de kaart is de Dutch Doobadoo kaasplank mal en die heb ik helemaal aangekleed met diverse Doohickey mallen van Magnolia.
Dit is de achterkant van mijn kaart.


Ik vind Dangling Sea Edwin zo leuk dus ik heb mijn kaart helemaal aangepast. 
De stansen komen allemaal uit Volume 1 en 15.

En dit is mijn eerste Simply Magnolie DT kaart en mijn mede DT colega's hebben ook super leuke creaties gemaakt.
Kom snel kijken op onze blog en doe gezellig mee.



Ik laat mijn kaart mee doen bij:

13 opmerkingen:

  1. Wat een aparte vorm heb je voor deze leuke kaart gebruikt. Gaaf!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very pretty card. Thanks for joining us at FOREVER MAGNOLIA CHALLENGE this week.
    We look forward to seeing you again next time.
    Good luck!
    Hugs
    creativEle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Bianca, a stunning monochrome card, love the little lad in his sailor suit... thank you for joining us at Crafting By Designs... good luck in the prize draw... Megan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card! The embellishments are perfect for the adorable image. Thank you for joining our challenge at Magnolia-licious. ~Pam DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. how cool is this....I love love love it...thank you for joining us this month at Magnolia-licious Challenge....hugs Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Beautiful card thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, look at all that detail! Your card is so very lovely and I especially love how beautifully you've colored sweet Edwin. Thank you so much for joining our Magnolia-licious challenge and I hope you will be able to join us again!

    Laura Corkill
    Magnolia-licious DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.