Volgers

woensdag 20 april 2022

The best things......

Als je met een wat groter project klaar bent dan heb je altijd restjes papier over, deze bewaar ik altijd vooral als ik het mooi papier vindt, dit papier is van een 15 x 15 blog van Paper Heaven.


Dus ik ben zo maar even wat zitten spelen met mask mallen, inkt, papier, bloemen en potloden.


Wat grappig om met een mask mal cirkels en stenen samen te gebruiken op je blad, normaal zou ik daar nooit over nadenken.
Daarop heb ik verschillende strookjes papier door en over elkaar geplakt.

De bloemen heb ik uitgeknipt en als toef op mijn creatie geplakt.


Uiteraard mag een tekst niet ontbreken en deze heb ik onderop geplakt.
En de zin klopt toch helemaal!!!!


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.