Volgers

donderdag 28 april 2022

Sending You Sunshine......

 Oke, mijn eerst mooie creatie met de Derwent Lightfast potloden waren bloemen.
Dus nu dacht ik, ik ga ook eens een gewoon stempeltje kleuren.


Ik heb ervoor gekozen om een Gnome te stempelen en deze in te kleuren.
Dit is wel weer heel anders.....


Eerlijk gezegt vindt ik hem wel leuk maar pas nadat ik nog wat extra stempeltjes heb gebruikt op de randen en 3 kleine parels erop geplakt had.

Ik denk dat voor mijn gevoel de bloemen mij iets meer liggen maar ik geeft niet op, ik ga nog meer uit proberen.

Wordt vervolgd.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Bianca ,en wat is het verschil met deze en de gewone derwent potloden ?

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.