Volgers

maandag 11 april 2022

Konijntjes op een rij.....

Ga je op zaterdag brood halen bij de bakker en dan zie je dit staan op de toonbank, wat denk jij dan?


Ik denk wat leuk, hier kan ik wat mee maken.
Ik vond ze zo schattig dus ik nam ze mee naar boven, wat ga jij hiermee doen vraagt mijn man, is niet om op te eten hoor, hier ga ik wat mee maken..... nou je had zijn gezicht moeten zien hahaha.
 

Ik heb de omhulsel ervan af gehaald en toen zaten deze konijnen geklemd in doorzichtig plastic bij de oren en pootjes, als je het los liet dan vielen ze eruit.
Dus van de verpakking heb ik alleen dat gehouden.


Ik heb een leuke omhulsel er om heen gemaakt, de bovenkant sluit met een grote strik.
Designpapier is van Reprint en uit dat designpapier heb ik ook kleine bloementjes gemaakt.
De eieren en vlinder zijn van Noor.
En zo ziet mijn totale creatie eruit, gelukkig hebben wij deze niet opgegeten, zou toch zonde zijn.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.