Volgers

maandag 4 april 2022

Mutsen Cluppie Live #9 Paasei presentje ..........

 Ohhhh wat was het weer gezellig vanavond met de live en wat deed Debby het goed hé.


En nu mogen wij laten zien wat wij ervan gemaakt hebben.
Ik had toevallig de grote paashaas binnengekregen en dat kwam zo mooi uit.


Nu zaten er geen ogen, mond etc bij maar die kleine wiebelogen komen nu dan mooi van pas.
De uitjes heb ik op kleur uitgezocht want dat natuurlijk wel in kleur.


Als je het boekje openmaakt dan zie je dat ik nog een leuke omslag heb met een stempel en een kleine paashaasje van Magnolia.


En op mijn tag heb ik een konijnenkont ( hahaha ) stempel gebruikt en een tekststempel.
Hoe leuk is deze creatie om cadeau te geven?


Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel Liefs Bianca
XX




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.