Volgers

vrijdag 15 april 2022

Mutsen Cluppie Live # 10 Paas tasje......

Vandaag zijn we weer live geweest op onze facebookgroep Mutsen Cluppie


Omdat het bijna Pasen is hebben wij onze creatie ook in het thema Pasen gehouden.


Met Pasen denk je aan een mand vol met eieren ( liefst natuurlijk met chocola ) maar een mand vonden wij niet echt voor nu dus wij hebben een ander soort tasje bedacht die je eigenlijk voor heel veel doeleinde kan gebruiken.


Terwijl ik deze voorbeeld had gemaakt zo rond 22e januari lagen de Paaslekkernijen net in de supermarkt.

Terwijl ik dicht kocht zei de Caissière tegen me "zo Paas chocola inslaan "..... nee stommelde ik een beetje beschaamd, dit is voor mijn creatie om op de foto te zetten anders had ik dit totaal nog niet in huis gehaald...... ze stond me zo raar aan te kijken.

Afijn, de eieren liggen nog steeds in het mandje en is niet opgegeten dus ik kon deze vanavond mooi aan jullie laten zien.

Niet vergeten om ook nog even bij Debby te gaan kijken, want zij heeft weer een totaal andere uitwerking hiervan en dat is juist weer heel leuk om te zien.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.