Volgers

zaterdag 9 april 2022

Mutse Cluppie On Tour.......

Gisteren zijn de Mutsen samen op stap geweest.... ja ja wij hebben de Kreadoe even onveilig gemaakt.

Nu had ik het idee om een album te maken voor onze foto's.
Deze album is van mijn ( eigen een dummy ) want aan de hand van deze album heb ik een filmpje gemaakt voor jullie om stap voor stap deze te maken en dat is de album voor Debby geworden.


Het design papier is van Craft O Clock en sommige bladeren waren niet helemaal compleet.
Daarom heb ik bij bepaalde bladzijdes een banner gemaakt.


De bladzijdes kunnen naar buiten geklapt worden zodat je daar meer foto's in kan doen.


Leuke tags en kleine kaartjes om dingen in op te slaan en te bewaren.


Een leuke openslaande bladzijde in het midden, daar kan je een leuke grote foto plaatsen.


En zo bladeren wij naar de laatste bladzijde.


Denk je dit vind ik ook leuk om te maken, neem dan een kijkje op onze  YouTube kanaal.
We starten met de basis vandaag om 8 uur, 2e filmpje komt morgen online om 8 uur en het laatste deel dinsdag 12 april om 8 uur.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.