Volgers

vrijdag 17 september 2021

Try new things....

 Of het nu op het gebied is van eten of van creatief bezig zijn, het is altijd een uitdaging om iets nieuws te proberen.

Dit keer heb ik een mini snijplankje gebruikt als basis.
Ik zag deze snijplankjes een tijd terug bij de Wibra en ik vond het wel leuk om daarmee aan de slag te gaan.

Hij is echt mini want er kan misschien net 6 blokjes kaas of 3 koekjes voor bij de koffie er op.

Het heeft een hele tijd in mijn grote mand tussen de materialen, zoals hout, kransen, planken, doosjes etc gelegen waar ik ooit nog wat mee wil gaan doen.


Ik ben begonnen met het knippen van losse elementen, dit waren er best veel dus ik heb 2 avonden voor de tv gezeten met de schaar in mijn handen.
Het design papier is van Lemon Craft Delicious.

Daarna heb ik een mask mal gebruikt en pasta om de reliëf op de plank aan te brengen.


Laag voor laag ben ik losse elementen gaan plakken, hiervoor gebruik ik 3D foam en uiteraard mijn lijm pistool.
De tekst is van hardboard en van Craft O Clock en deze vond ik perfect bij mijn creatie passen.
 
Daagt dit je uit om wat nieuws te gaan proberen?


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.