Volgers

zaterdag 11 september 2021

Hoera.......

Mijn lieve DT maatje en onze mutsje Elly is vandaag jarig.
Hiep hiep hoera.

Nu zei ik dat ik een kaart ging maken voor haar maar zo vond de tag zo mooi die ik live had gemaakt en zei, deze is toch voor mijn verjaardag.

Nee Elly, deze heb je al gezien, ik maak voor jou een totaal andere kaart.


Bijna totaal anders dan.... hahaha.
Ik weet dat je hier van houdt dus de voorkant heb ik een beetje zo opgebouwd als de tag.
En nu denken jullie natuurlijk wat een saaie kaart, vierkant maar niks is waar, let maar op.


Ik heb de letters van de Dutch Doobadoo alfabet gebruikt, niet alle letters maar een aantal.
Het mooie design papier aan de binnenkant is van Noor&Zo.


Als je de foto's zo ziet denk je dat het een boekje is maar dat is ook niet waar.


Want als je alles openklapt dan heb je een..... juist ja, een uitklapbare kaart.


Lieve Elly, een hele gezellige dag met je gezinnetje en iedereen om je heen .

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart , de voorkant is heel mooi ,leuke kleuren en mooi met de bloemen erop.
    Denk dat Elly deze kaart prachtig vind.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt supermooi Bianca, echt dank je wel!
    Was al een kadootje op zich en dan ben ik nog verwend met dsp erbij..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.