Volgers

maandag 6 september 2021

Fun in the sun......

Een nieuwe week een nieuwe creatie voor mijn


Om precies te zijn week 7 van de 52.


Wat moest ik lachen toen mijn dochter haar Ali pakketje openmaakte.
Ze had zonnebrillen voor de boys besteld, heel klein en schattig.

Uiteraard moesten ze op, Angel vond het niet zo leuk ( dat is de kleine van de 2 ).
Eerste instantie had ze foto's gemaakt van ze op de bank, die waren leuk maar niet uniek.


S'avonds kreeg ik deze foto's toegestuurd, gemaakt in onze tuin, je die zijn gewoon veel te leuk om niet te gebruiken.

Dus met het mooie papier van Piatek13 The Four Seasons ben ik aan de slag gegaan.
Beau zit links op de foto, daar heb ik allemaal losse elementen bij gebruikt en Angel zit rechts op de foto, deze heb ik geplakt op een tag en een hoek pocket gemaakt.
Nog wat losse elementen gebruikt en zo zijn mijn nieuwe pagina's ontstaan.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca.
XX

Ik laat mijn creatie meedoen bij:

1 opmerking:

  1. Hahaha die brillen, ze zien er wel stoer mee uit.
    Je pagina's zijn weer top gemaakt, herken het papier maar jij maakt er echt supercreaties mee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.