Volgers

zondag 26 september 2021

ATC Card Box......

Vrijdag 24 september heb ik een kleine live workshop gegeven.
Dit was het boodschappenbriefje voor de live.


De workshop kan je hier onder terug vinden:




Ik had alles goed voorbereid en de bloemen ook vast al gaan maken want ik wilde een Kerst creatie maken.


De bloemen zijn gemaakt van wit Flower Foam en gekleurd met mijn olie krijt.


Dit is de buitenkant van mijn box, ik heb hiervoor design papier van ScrapBoys gebruikt en de losse elementen ook met mix van LemonCraft.


Op de klep van mijn box heb ik de versiering geplaatst inclusief mijn bloemen.


Als je het doosje opendoet dan zie je 3 kaartjes erin zitten.


Mijn eerste kaartje in het blauw.


Mijn tweede kaartje met een kerst sok.


Mijn 3e kaartje met een peperkoek huisje.
En alles bij elkaar is dit het eind resultaat.


Heb je deze ook gemaakt en ga je hem showen, tag mij er dan in, dan kan ik je mooie creatie bewonderen.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je you tube filmpje bekeken en heel leuk om ook te maken Bianca. Dan laat ik het je weten hoor! Eerst vandaag nog lekker naar buiten met het mooie weer! Fijne zondag,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtige en super hoor dat je zo online weer ging.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.