Volgers

vrijdag 10 september 2021

Stripes and / or dots.....

 Goedemorgen,

Vandaag gaan we weer lekker starten met een nieuwe challenge bij:

Sweet Stampers Challenge Blog. 


Ons thema voor deze challenge is Stripes and / or dots.


Ik heb voor deze kaart het design papier van Paper Heaven gebruikt en de stempel van Nellie Snellen.
Ik werk dan altijd graag in dezelfde kleur lijn.


Nu vond ik de linker hoek wat leeg en opeens kwam er een ideetje op.... altijd handig de Marianne Design standen, deze lieverd past er perfect bij.


Nog wat labels gemaakt en een vlinder op de ballon, geen tekst nog toegevoegd, dit kan later wel als ik weet waar ik de kaart voor ga gebruiken.

En zo ziet mijn gehele kaart eruit.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.