Volgers

vrijdag 18 juni 2021

Your Wings Alredy excist....

 Ja ik zat even in een creatieve, inspiratie bubbel en ik maakte de ene kaart na de andere.....

\

Waaronder deze ook.
Kaart is gemaakt met zwart craft papier, restjes Lala lente design papier van Noor & Zo.
Uit de blok van DecoTimeCrafts heb ik de bloemen, bladeren en vlinder gehaald.
Deze heb ik laag voor laag op mijn kaart geplaatst.


Gelukkig heb ik vaak zelf gemaakte bloemen liggen in een box en die heb ik gebruikt, voor de foto heb ik nog 2 losse bloemen erbij neergelegd.

Tekst van een A4 blad van P13, hier staan leuke teksten op die je kan gebruiken op je creatie.
En dit is mijn kaartje.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Het is weer een prachtig kaartje Bianca! Ook hoe jij de foto's maakt vind ik zo mooi...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.