Volgers

zaterdag 26 juni 2021

Be creative.....

Met een uitgestanste hart, wat losse bloemen / bladeren die ik nog had liggen en uiteraard met een eigengemaakte bloem ben ik lekker creatief bezig geweest.


Ik heb soms wel dat ik wat uitstanst maar niet gebruik, dit gaat in een la met losse ellementen.
Nu had ik van de week losse bloemen geknipt en terwijl ik even door mijn niet gebruikte materialen rommelde kwam dit idee bij mij op.


Het leuke is dat je laag op laag opbouwt, zo krijg je mooi een 3d effect erin en blijft je creatie niet zo plat.
Een strik maak ik groter en vouw ik dubbel en stop dit tussen de bloemen.
Een tekst er op en klaar is mijn mini creatie, ik hou ervan.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.