Volgers

zondag 20 juni 2021

Maritiem......

  Goedemorgen,

Vandaag laat ik mijn kaartje zien voor de challenge bij:

Kaartjes Inspiratie Challenges Blog.


Thema voor deze challenge is: Maritiem.


Deze Tilda mag gewoon niet ontbreken in dit thema.
Maar wat ga je er dan mee maken?

Ik heb van Scrapboys Summer Breeze en ik dacht daar kan ik wel wat mee.
De losse elementen horen ook bij deze collectie en zo wordt mijn kaart 1 geheel.



Dit is mijn bijdrage voor deze challenge, doen jullie gezellig mee?

Veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX









Veel liefs Bianca.
XX


3 opmerkingen:

  1. Top kaartje, maak jij weleens iets lelijks hihihi,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super mooi, Bianca.
    Dank je wel voor je DT-bijdrage.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.