Volgers

zondag 6 juni 2021

Lint, kant en jute....

 Goedemorgen,

Vandaag laat ik mijn kaartje zien voor de challenge bij:

Kaartjes Inspiratie Challenges Blog.


Thema voor deze challenge is: lint, kant en jute.


Ik heb voor deze challenge een borduurring gebruikt, design papier van LemonCraft, jutte en kant als basis.


Daarna ben ik van de collectie LemonCraft Raspberry Garden diverse losse elementen geknipt.
Ik heb de blok 15 x 15 en op 1 van deze bladzijdes staat ook deze grote klok.


Laag voor laag ben ik alles gaan opbouwen. Achter de klok nog 2 tags gemaakt met daarin touw en lint.
De bloem is zelfgemaakt maar dit keer van papier, kijk eens hoe mooi deze match met de rest.
Onder de bloem heb ik nog parelkoord en lint gebruikt.

Dit is mijn voorbeeld kaart voor de challenge, doen jullie gezellig mee?


Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.