Volgers

dinsdag 1 juni 2021

Ik hou van Holland........

Goedemorgen,

Vandaag gaan wij starten met een nieuwe challenge bij: Simply Magnolia Challenge Blog.

Voor deze challenge is ons thema:


Ik heb ervoor gekozen om een Slimline kaart te maken met thema Ik hou van Holland.....


Daarvoor heb ik echte Nederlandse designpapier gebruikt, fietsen waar daar staan wij toch bekend om.
Boerinnetje Tilda heb ik gekleurd met mijn Alchohol Markers.
Achter haar heb ik de windmolen gemaakt met de Magnolia Doohickey dies.


Waar denk je aan als je aan Nederland denkt, windmolens, koeien, landschap en dit heb ik allemaal gebruikt op mijn kaart.


Boertje Edwin mag uiteraard ook niet ontbreken. 
Omdat ik veel op mijn kaart wilde hebben is mijn Slimline kaart best lang geworden hahaha.
En dit is mijn DT kaart voor deze challenge, doen jullie gezellig mee?


Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.