Volgers

maandag 21 maart 2022

Mutsen Cluppie Live #8 Harmonica album .......

Vandaag hebben wij weer een live gegeven bij ons in de facebook groep


Dit keer had ik mij laten inspireren door een verjaardagskaart die ik ooit had gemaakt in een
harmonica boekje.


Dit boekje was vrij plat maar anders kon hij niet door de brievenbus.
Nu heb ik heb veel meer uitgewerkt zodat er iets meer in kan.


Ik heb heerlijke frisse kleuren gebruikt want we gaan tenslotte naar de lente toe.
Design papier is van Paper Heaven in pasteltinten.

Als je het boekje openslaat dan is dit mijn eerste 2 bladzijdes met de leuke Magnolia stempels.


De 1e bladzijde slaat naar links open en de de bladzijde slaat naar boven open, hier onder zit dan weer een pocket waar je wat kan in doen.


Het midden van het boekje is deze bladzijde.
De linker bladzijde gaat links open en de rechter bladzijde naar rechts.


En als je het openslaat dan zie je dit aan de binnenkant.


Als je het boekje nu weer door slaat dan kom je weer bij 2 bladzijdes met weer zulke leuke Magnolia stempels.


Nu slaat de 1e bladzijde naar boven open met daaronder weer een pocket en de laatste bladzijde naar rechts open.


En als je het hele harmonica boekje openslaat dan is dit het eind resultaat.


Patroon en boodschappenlijstje staat op onze Facebook groep en uiteraard hebben wij weer een filmpje online staan hij je het harmonica boekje in elkaar zet.

Vergeet ook niet te kijken bij mijn mede mutsje CreaDebby want zij heeft weer een totale andere uitwerking van deze creatie.

Wij zijn benieuwd naar jullie creaties, dus show ze, zet hem in de juiste map want dan doe je mee met de sponsor prijs en #Mutsencluppie is altijd welkom.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.