Volgers

woensdag 16 maart 2022

Ronde ATC Kaartjes ........

 Ik vind het leuk om te werken in het klein, een paperclip, ATC kaartjes en nu dacht ik, ik ga eens ronde ATC kaartjes maken.


Voor deze creatie heb ik gebruik gemaakt van de Mutsen Cluppie digi designpapier
serie #12 Red Butterfly.


Deze serie heeft 2 knipvellen waardoor je leuk kan gaan spelen.


Deze kan je bestellen door een mail te sturen, zet in je omschrijving om welke serie het gaat, bij deze dus serie #12 en de formaat A5 of Slimline.


Nu heb ik 3 verschillende papier gebruikt uit deze serie maar deze passen weer perfect bij elkaar.
Als toevoeging heb ik lint gebruikt, bloemen gemaakt van geschept papier en wat losse takjes toegevoegd.


Voordat ik alles bij elkaar ging decoreren heb ik nog een mask mal gebruikt hier en daar en wat stempeltjes achter gelaten en dan kan je gaan spelen met de losse elementen.

Dit is mijn totale eindresultaat.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.