Volgers

maandag 7 maart 2022

Mutsen Cluppie Live #7 Kaart met een twist.........

Ohhhhh we hadden weer een leuke live vandaag, dank jullie wel lieve mede mutsjes


En wij, CreaDebby en ik hebben natuurlijk al vooruit gewerkt om jullie te inspireren.


Als basis heb ik licht grijs cardstock gebruikt, daarop licht roze om af te matten want deze kleuren passen zo mooi bij mijn Paper Heaven The Rose and the Ring designpapier.


Dit is de kaart die boven op het doosje zit.
Uiteraard heb ik mijn zelfgemaakte bloemen ook gebruikt en op de randjes heb ik glitter lijm gebruikt.


Het laadje kan open en daaruit komt een boekje.


Het boekje wordt bij elkaar gehouden door een elastiek.


In het boekje kan je foto's plakken, dat heb ik nog niet gedaan maar ik heb wel aangegeven waar je ze kan plakken.


We lopen even door de bladzijdes heen.





Hier nog even geen tekst gebruikt maar dat is wel de bedoeling, eerst maar kijken welke foto's ik daar plaats.




Toen alles klaar was dacht ik wat zou het leuk zijn om aan de voorkant op de kaart ook het fototoestel terug te laten komen en zo is mijn foto boek geboren.


Hier kan je alle onderdelen goed zien.


Ik hoop dat jullie deze live leuk vonden, wij zien graag jullie creaties dus plaats hem in de map en #mutsencluppie als je deze creatie plaats op facebook, Instagram of blog.

Vergeet niet ook even bij Debby te gaan kijken want zij heeft deze weer totaal anders gemaakt.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.