Volgers

vrijdag 28 januari 2022

Sprinkle.......

Als ik mooi design papier gebruik en ik hou kleine restjes over..... dan ben ik een krent.
Ik zeg het gewoon eerlijk maar ik vind het zonde om dat weg te gooien


Zo ook dit mooie design papier Paper Heaven Sprinkle Pastel, de ene kant heeft witte stippen en de andere kant is even van kleur.


Nu had ik allemaal strookjes over dus ben ik lekker gaan puzzelen en plakken in mijn art Journal boek.
Met een mask mal en inkt heb ik stippen aangebracht.


Heel licht hier en daar wat tekst stempels gebruikt, de randen met verf bewerkt en al mijn design papier met potlood extra kleur aangebracht langs de lijnen.

Als laatste heb ik vlinders gebruikt op mijn creatie.
Wat een feest is dit om te maken, want je kan tenslotte niks fout doen en dit is mijn totale 
Art Joutnal pagina.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.