Volgers

zaterdag 29 januari 2022

Ook dit is nodig......

Helaas hadden wij een triest bericht vorige week ontvangen en wat kan je dan doen als je op afstand bent..... precies een kaartje sturen.


Nu heb ik deze niet op voorraad en dat zeg ik elke keer, ik neem me ook voor omdat te gaan maken zodat het op voorraad ligt en toch lukt het mij niet.

Deze is vorige week zaterdag op de post gegaan, een kleine moeite maar vaak een grote steun.



Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca
XX

 

3 opmerkingen:

  1. Ja het is niet makkelijk om dit soort kaarten te maken, deze is heel stijlvol en het zal vast een troost hebben gegeven dat je in gedachtendichtbij was, gr Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaarten horen er helaas ook bij. Maar ik vind hem erg goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.