Volgers

zaterdag 1 januari 2022

Challenge #1 Happy New Year bij Mutsen Cluppie......

Goedemorgen,

Wij gaan de lat wat hoger leggen bij onze Mutsen Cluppie facebook groep want wij gaan een maand challenge organiseren.

Ja kan meedoen met onze challenge door je creatie in de juiste map te plaatsen in onze facebook groep.

Aan de eind van de maand maken wij de winnaar bekend, deze krijgt de gesponsorde prijs en mag Gast Designer mutsje zijn.

De challenge en sponsor voor deze maand zijn:



Ik zat in de bubbel van Dutch Doobadoo mallen en nu denk je tuurlijk wat bedoel je daar nu mee maar sinds de sinterklaas en de pietjes heb ik een aantal leuke creaties gemaakt en dat smaakte naar meer.


Zo ook deze Gnome.
Wat een geweldig leuke mal is dit om mee aan de slag te gaan.
Ik hield helemaal niet van een Gnome maar toen ik in 2020 mijn eerste Gnome kreeg van Debby met de Santa Secret ben ik verkocht.


Maar den heb ik natuurlijk ook nog een meisje heerlijk in het roze.
Maar mijn voorkeur heeft toch wel de echte Gnome met baard en al.

Dit stelletje wens jullie een mooi en creatief 2022 toe en doe gezellig mee met onze challenge bij Mutsen Cluppie


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar en wens jullie het allerbeste toe.
    Hele leuke creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.