Volgers

maandag 24 januari 2022

Mutsen Cluppie Live #4 Waterval Journal........

 Vandaag  is  CreaDebby op onze Facebookgroep Mutsen Cluppie weer live gegaan en we hebben weer een geweldige creatie voor jullie bedacht.


En dit keer was het een Waterval Journal.
Uiteraard had ik dit patroon ook al vooruit gemaakt zodat ik jullie kunnen inspireren.


Als basis heb ik zwart card stock gebruikt en daarop heb ik designpapier van LemonCraft gebruikt.
Mijn omslag sluit met een magneet en daardoor kon ik de letters op de voorkant plaatsen.


Als de Journal openmaakt dan zie je hoe mooi het designpapier match met elkaar.
 
De watervallen worden op zijn plek gehouden door een magneet sluiting.
Eerst dacht ik stempels te gebruiken maar eigenlijk vind ik het wel leuk om een mooie herinnering er in te plaatsen.
 
Dit zijn privé foto's die ik in mijn eerste waterval heb geplaatst.




Toch vond ik het leuk om in de kleine waterval tekst te plaatsen, deze heb ik uitgeprint en verwerkt.



Aan de linkerkant van de Journal zitten nog 2 pockets.
Daar kan je een tag in plaatsen maar ik heb 2 kaartjes gemaakt ervoor.




En dan komt mijn totale uitwerking er zo uit te zien.


Vergeet niet ook te kijken bij Debby want zij heeft weer een totaal andere uitwerking met dit patroon.

Uiteraard staat er ook weer een uitleg filmpje op onze YouTube Kanaal.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige waterval journal.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie!
    Weer een leuke live, dank je wel daarvoor.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love all the posts, I really enjoyed, I would like more information about this, because it is very useful and working.Thank you for this wonderful Article.
    Mix Parlay

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.