Volgers

woensdag 19 januari 2022

Painted by the wind.......

In mijn pakket zat het mooie papier van Craft O Clock Painted by the wind.


Ik ben eerst alle losse elementen gaan knippen en ondertussen maakte mijn hoofd over uren, wat zal ik er eens mee maken.


Nu vond ik dit wel heel leuk om in mijn zwarte Journal map te houden dus ik heb 2 Journal pagina's gemaakt.


Aan de linkerkant heb ik met pockets gemaakt en aan de rechterkant heb ik een waterval gemaakt. 





En al mijn 2 bladzijdes bij elkaar in de map is dit het eindresultaat.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een pracht en zulke mooie kleuren past helemaal bij het thema.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 hele mooie journal pagina's voor in je albm

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.