Volgers

vrijdag 31 december 2021

Mutsen Cluppie patroon Blokkenkalender......

Helaas heeft Elly besloten om ons team te gaan verlaten.
Er komen drukke tijden voor haar aan en ze wilt zich daar helemaal op kunnen richten.
Wij vinden dit als team erg jammer en wij gaan haar zeker missen in ons team.
Maar ze blijft gelukkig wel een Muts alleen dan als volger.

Als afscheidscadeautje heeft Elly voor jullie nog een leuke werkomschrijving gemaakt.

Wij als Mutsen Duo, wensen haar veel succes met de verhuizing en hopen haar vaak terug te zien als volger van onze werkomschrijving, lives of sols.
Dikke kus van ons,
Bianca en Debby.

 en dit patroon staat nu online op ons facebook groep



Denk je dat wil ik ook maken, wordt dan lid van onze Facebook groep en kijk in de juiste map.


Uiteraard hebben Debby en ik dit patroon ook gemaakt en vandaag ga ik mijn uitwerking ervan laten zien.


Ik heb het papier van een craft block van de Action gebruikt vooral omdat ik het houtnerf erg leuk vond. Op het zelfde blok zat dit mooie papier met de blauwe bloemen ook, dat past perfect bij elkaar.


Ik wilde zo een scheurkalender hebben maar wat denk ik, overal uitverkocht. Dus deze heb ik zelf geprint en gebruikt voor mijn creatie.
Op mijn blokken heb ik de eerste letters van de maandag t/m zondag gebruikt.

Op de rand heb ik de blauwe bloemen terug laten komen, deze zijn gemaakt van papier.
En zo ziet mijn gehele creatie eruit, doen jullie gezellig mee met ons?


Oh ja vergeet ook niet even te kijken bij #Mutsje2 en #Mutsje3 want zij hebben deze blokkenkalender weer anders aangekleed.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

4 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden en heel veel succes verder met jullie cluppie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi afscheidskado van Elly voor jullie om te maken, ziet er prachtig uit Bianca!
    Fijn oudjaar en een mooi, gezond en creatief Nieuwjaar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn er 3 mooie en verschillende kalenders gemaakt. Mooi is deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje is jou blok kalender geworden. En mooi papier gebruikt....muts

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.