Volgers

zaterdag 25 december 2021

Advent kalender nr 1...

 Eindelijk mag ik laten zien waarmee ik in oktober al ben begonnen met maken.

Het stomme is, deze stond klaar eind oktober maar mag het natuurlijk niet plaatsen want het was een mutsen cadeau, ondertussen zie je dus op facebook en Instagram zo een zelfde creatie voorbij komen....

help.


We hadden besloten om voor december een mutsenproject voor kerst voor elkaar te maken, nu dacht ik dat is leuk dus ben aan de slag gegaan met doosjes 5 x 5 cm.

Bij deze advent kalender heb ik ik dat in een doos geplakt.


Designpapier erop en de nummers van de dagen.
In het binnen vak had ik ruimte over en daar heb ik een winters plaatje gemaakt.


Uiteindelijk waren de cadeautjes en tekst het moeilijkst van allemaal en sommige cadeautjes paste er ook niet in.
Hmmmm nou dan maar verpakken in ook weer nummeren hahaha.
De cadeautjes varieerde van iets om te knutselen tot een kopje thee met chocola, best lastig om 24 dagen te vullen.

Dit is mijn Advent Kalender voor Elly.

Vanmiddag laat ik mijn creatie voor Debby zien.

Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Heel mooi Bianca, was er erg blij mee en was een feestje elke dag iets open te mogen maken, dank je wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.