Volgers

zondag 26 december 2021

Gnome for Christmas.....

 Oei ik heb echt niet genoeg kerstkaarten voor iedereen en eigen heb ik ook een hekel aan kerstkaarten schrijven maar bij sommige die ik binnenkrijg denk ik o ja... deze moet natuurlijk wel een kaartje terug krijgen.


Dus ik heb nog even een kaartje gemaakt.
Het ligt niet aan het ontbreken van kerstpapier, stempels en mallen maar als ik voor iedereen een kaart moet maken dan ben ik het hele jaar met kerst bezig...


Maar dit mooie papier van Noor&Zo moet ik jullie gewoon even laten zien.


De Gnoompjes zijn ook zo lief hier op en de kleren mooi zacht.
We hebben er weer 1 gemaakt.


Dit was het weer voor vandaag, fijne 2e kerstdag allemaal en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.