Volgers

vrijdag 10 december 2021

Bedankt.........

 Goedemorgen,

Vandaag gaan we weer lekker starten met een nieuwe challenge bij:

Sweet Stampers Challenge Blog. 


Ons thema voor deze challenge is Anything Goes.

Vandaag is dit ook mijn laatste DT werk voor Sweet Stampers Challenge Blog.
Soms moet je deuren sluiten omdat er weer nieuwe uitdagingen op je ligt te wachten.

Ik wil het team bedanken voor de fijne samenwerking.

En dan nu door naar mijn creatie.


Ik heb deze leuke Tilda van Magnolia gebruikt voor mijn kaartje.
De basis van mijn kaartje is gemaakt met een Studio Light Essentials slimline mal.
Deze heb ik aan allebei de kanten gescrold zodat het middenstuk naar voren komt.


Op de middenstuk heb ik een tag geplakt met rondom hartjes.
Design papier is van Craft O Clock en kijk daar komen mijn bloementjes weer te voorschijn.


Hier zie je goed dat de stempel naar voren komt en zo ziet mijn gehele kaart eruit.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.