Volgers

zaterdag 25 december 2021

Advent kalender nr 2..

 Uiteraard heb ik voor mijn andere muts ook een Advent kalender gemaakt maar ik wilde niet een zelfde creatie maken.


Daarom heb ik besloten om een Advent Kalander in een boek te maken.


Weer met 24 doosjes aan de slag gegaan, zitten meten en kijken en uiteindelijk ingeplakt op mijn linnenkarton papier.


Met een strik blijft het boek ( best een groot boek geworden ) dicht.
De buitenkant heb ik met blauw design papier beplakt.



Dit komt ook terug in de binnenkant.
Op de Kreadoe heb ik van deze houten elementen gevonden, toen had ik mijn 1e Advent Kalender al klaar staan dus die heeft gestempelde nummers.

Hier had ik natuurlijk ook last van de cadeautjes die er niet in paste, het is niet anders.
Deze Advent Kalender heb ik voor Debby gemaakt.
 


Ik wens iedereen fijne dagen toe, maak er wat moois van en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.