Volgers

dinsdag 21 september 2021

Nog 1 dan....

13 september had ik eindelijk weer een pagina gemaakt in mijn A5 planner.
Nu had ik alleen nog een lege achterkant.


En omdat ik een foto van mijn dochter had met de grote tas en zij ook een foto sessie had gemaakt met de honden dacht ik, deze past perfect op de achterkant.


De foto's zijn niet groot, ongeveer 5,5 x 5,5 cm, deze laat ik altijd maken bij de Hema dus een smalle waterval past er perfect bij.


In totaal heb ik 3 foto's en op de 4e blad heb ik een stempel gebruikt.


Want tenslotte zijn het toch gewoon sterren mijn honden zo.


Ik moet snel weer nieuwe foto's maken of krijgen, want de mooiste foto's zijn gemaakt door Sanne.
Zo kan ik snel weer een nieuwe bladzijde maken in mijn A5 planner.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.