Volgers

maandag 27 september 2021

10e week van de ......

 Week 10 van mijn 52 weeks of journaling challenge.

Ik wil nog even stilstaan bij mijn mijlpaal op dit blog, want zaterdag 18 september heb ik mijn 
1.000 bericht geplaatst.



Zoveel gemaakt, zoveel geleerd, zoveel lieve mooie mensen op blogland en in de hobbywereld mogen leren kennen.

Ook veel gefoeterd, weg gegooid, afscheidt moeten nemen van sommige DT plekken, kritiek ontvangen etc maar het hoort er allemaal bij.


En deze mijlpaal mag natuurlijk ook niet ontbreken in mijn 52 weeks of Journaling challenge.
Daarom ben ik aan de slag gegaan met de bloemen uit de Flower Book van Mintay Papers.

Want heel eerlijk, dit is mijn stijl, dit is waar ik van houd en uiteraard maak ik ook andere soorten kaarten en projecten in diverse stijlen, maar hier ligt mijn hart. 


En met trots en veel plezier zet ik mijn blog en mijn facebook pagina door.
Er komt nog veel meer mooie momenten aan.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.