Volgers

woensdag 8 september 2021

Blue Mood......

 Nee het is geen Blue Monday want het is tenslotte woensdag hahaha maar....


Mijn creatie is vandaag wel helemaal blauw.
Dat komt omdat het mooie papier van Craft-O-Clock Blue Mood in mijn pakket zat en ik ben er weg van.


Ik heb eerst mijn basis gemaakt met wit linnen karton en de essentials mal nr. 280.
Deze kan je dubbel vouwen maar dat heb ik niet gedaan.

Ik heb 2 maal het design papier uit gestanst en aan de onderkant een pocket gemaakt voor een label.


De bloemen heb ik gemaakt met de essentials mal nr. 
De blaadjes zijn gemaakt met de mal van 

De tekst heb ik gestempeld op de label en als je deze eruit haalt dan zie wat er onder de WOW staat.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX








1 opmerking:

  1. Prachtig Bianca, zal een geheimpje verklappen, vroeger in mijn jeugd was mijn lievelingskleur blauw..en veel later kwam er dus roze aan de beurt..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.