Volgers

woensdag 15 september 2021

Jij ziet er goed uit......

 Vandaag breken wij de week doormidden met deze lieve zebra's.


Wat een leuke lijn heeft Dutch Doobadoo toch.
Het is een slimline papier lijn maar je kan er natuurlijk alles mee maken.
Ik dacht hoe leuk is het om een paperclip creatie mee te maken, leuk voor in je agenda en in je journal boek.


De paperclip is een XXL paperclip ( prive ) dus je creatie kan wat groter gemaakt worden, ik heb soms ook wel een mini gemaakt, dat is ook wel heel schattig hoor.

De bladeren heb ik geknipt uit de bladeren design boekje van Scrapboys.
Zo leuk en handig want deze kan je op alle soorten creaties gebruiken.

En kijk, hier liggen ze in mijn agenda, ze worden snel verzonden naar de winkel want daar mogen deze lieve schatjes pronken in de design kast.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca.
XX

2 opmerkingen:

  1. Hihi dank je, jij ook hoor.
    Wat een superlieve opgepimpte paperclips, heel mooi. Ik vergeet ze telkens terwijl het zo leuk staat.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die paperclips , een leuk idee.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.