Volgers

maandag 20 september 2021

Nijmegen komt naar Almere.......

 Goedemorgen,

Nieuwe week dus ook een nieuwe bladzijde in mijn 52 weeks of journaling challenge.
Dit is week 9 van de 52.


Vorige week zondag kwam Nijmegen naar Almere, nu zal je denken ja en????


De Dames 1 uit Nijmegen moesten een wedstrijd spelen tegen de Dames 1 van Almere.
Laat Nijmegen nu de Hockey club van Debby zijn, ja mijn DT maatje want haar dochter heeft daar altijd gespeeld.

Almere is natuurlijk mijn Hockey club want daar heeft mijn dochter jaren als keeper gespeeld.


Dus je snapt wel dat wij daar hebben afgesproken want we kennen elkaar, kletsen veel en werken samen maar in het echte leven hadden we elkaar nog nooit gezien.

Gelukkig woont ze ver weg.... hahaha nee hoor maar voor de mannen is het wel beter want dan hadden ze geen leven meer met ons, zo gezellig en zo gelachen.


Nu denk je waarom staat er een Hoelahoep Hawaï poppetje nou op de bladzijde, sorry dames dat is iets tussen Debby en mij.


Een mooie dag met mooie lieve herinneringen staat vast in mijn Journal.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om elkaar zo te ontmoeten. Mooie pagina.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gezelligheid spat van de foto af..wordt nu wel erg nieuwsgierig naar dat hoelahoep meisje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.