Volgers

dinsdag 15 juni 2021

The Sketchy Challenges juni.....

Goedenavond allemaal,

Vandaag laat ik mijn creatie zien voor de challenge bij:

The Sketchy Challenges Blog

Voor deze challenge hebben wij een Sketch. 

Ik ben met het vrolijke papier van Minta Papers Forever Young gebruikt in mijn Sketch boek.
 


Deze stempel heb ik ooit ergens gekocht, ik weet niet meer waar maar eigenlijk nog nooit gebruikt.
Ik vond het deze nu wel heel toepasselijk bij mijn papier.


Met mijn nieuwe rand pons van Vaessen heb ik aan de zijkant een rand gemaakt.
Daarop ook nog een stempel gebruikt.
En dit is mijn uitwerking voor vandaag, totaal wat anders dan anders maar ook heel leuk om te doen.


De challenge loopt tot eind van deze maand, doen jullie nog gezellig mee?

Veel liefs Bianca
XX



2 opmerkingen:

  1. Idd heel wat anders, maar de kleurtjes zijn wel mooi, en een leuke sketch.
    Eigenlijk wel leuk zoals je zegt in mijn sketchboek.
    Die zal wel dik zijn inmiddels.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Leuke sketch.
    Je uitwerking is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.