Volgers

dinsdag 29 juni 2021

From me for you.....

Ze zijn zo schattig de nieuwe Magnolia stempels, kijk deze lieve Tilda nou.....


Basis van mijn kaart heb ik gemaakt met de Crealies XXL no 16 gemaakt.


Wat is het toch heerlijk om in de roze tinten te werken.
De bloemen heb ik in het hart ook licht roze gekleurd, de meeldraden geel gehouden omdat dit ook op de stempel geel is gekleurd.


Onder mijn stempel heb ik de Joy! Craft mal gebruikt.
Nog een paar roze hartjes en 3D druppels en mijn kaartje is klaar.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

2 opmerkingen:

  1. Super mooi Bianca. Mooi kleurwerk.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met je eens superschattig en je kaart is weer mooi zoals altijd.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.