Volgers

maandag 14 juni 2021

Demo van mijn SC #14

Mijn eerste Samen Creatief #14 is live geweest bij Hobbyshop Veldmaat.
Wat was het spannend om dat te doen.
Nu had ik van te voren bedacht wat ik zou maken, uitgeprobeerd maar ik vond hem iets te klein.
Je moet altijd eerst een Demo voor jezelf maken, dan gaan we deze maken met ons DT team en daarna mag je hem pas live geven.... dit doe je niet zomaar.


Toen ben ik mijn patroon gaan vergroten en nogmaals mijn creatie gemaakt.
Nu is de maat goed, de buitenkant is 10 x 10 cm.


Ik heb voor deze creatie Mintay Papers in Paradise gebruikt.
Om mijn boekje dicht te houden heb ik een lint gebruikt.


Wat zo leuk is aan Mintay Paper collectie is dat er altijd een grote vel papier bij zit met losse elementen, deze heb ik gebruikt op de voorkant van het boekje.


Als je het boekje openklapt dan is dit het eerst wat je ziet, ik heb wat stempels gebruikt op mijn designpapier en op 2 ervan losse elementen die ik heb uitgeknipt.


Dan sla je rechterkant open en hier komt het design papier en losse elementen weer terug.
Ik hou van eenheid dus dat klopt hier wel.

En als je dan mijn boekje openslaat dan heb je 1 grote kaart.
Wat een heerlijke kleuren combinatie bij elkaar.

Dit was mijn demo van mijn 1e Samen Creatief, uiteraard kan je alles terug vinden op de YouTube kanaal van Hobbyshop Veldmaat.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Ja ging top he, en ook leuk als wij het eerst onderling samen doen, eerst oefenen is altijd belangrijk.
    Deze uitvoering vind ik ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.