Volgers

zaterdag 5 juni 2021

Do what you love......

 Dat is het beste wat je kan doen, wacht niet tot later of denk niet dat vind iedereen vreemd....
Nee doe het gewoon.


Ik heb dit keer een Shabby Chic tag gemaakt met de mooie blauwe bloemen van gisteren.

Ik ben gek op paspoppen, had vroeger mijn hele huis vol mee staan maar op een gegeven moment ben ik gaan kijken welke ik echt mooi vond.
Hoe leuk is dat dan ook om op je creatie te gebruiken.


Wat een fijne hobby hebben we toch, heerlijk je eigen draai aan alles geven.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

Ik laat mijn tag meedoen bij:

1 opmerking:

  1. Prachtig je creatie, ik had er ook, eentje voor de kerstboom toen, ik was er wegvan, maar de rest hier niet hihih
    en een kleintje had ik ook nog, werd ook aangekleed met kerst.
    Maar ze zijn beiden allebei verkocht.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.