Volgers

maandag 21 juni 2021

Gevulde envelop....

 Als je neefje 11 wordt moet je toch wat bedenken om te maken.


En wat willen ze dan voor hun verjaardag, precies geld, altijd makkelijk natuurlijk maar niet zo leuk om te geven.

Ik heb een envelop gemaakt die 2,5 cm dik is, daarin heb ik oase gedaan ( tip van flip.... volgende keer witte piepschuim, is steviger met steken ). 



Design papier is van Craft O Clock Age of Gentleman
Zo ben ik de lolly's, chocola en het geld gaan insteken.
De reactie 'Wow.... deze zet ik op mijn kamer' geeft aan dat ik goed zat.
😃


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Hij is ook super leuk Bianca. Kan me de reactie van je neefje wel voorstellen.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.