Volgers

woensdag 14 april 2021

Slim Line Beterschapskaart......

Zaterdag 17 april is er een Demodag bij Hobbyshop Veldmaat met de Slim line kaarten.
Nu hebben wij allemaal van het Createam een kaart gemaakt inclusief de dames uit Haaksbergen en vandaag is het mijn beurt om mijn kaart te laten zien.


Basis van mijn kaart is gemaakt met linnen karton en daarop het designpapier Jeanin's Art welcome spring.



Daarna heb ik uit de Jeanine's Art knipvel een afbeelding gestanst en geplakt op de ronde stans uit de Studio Light Essentials no 341.

Dit was mijn basis voor de kaart.



De bloemen heb ik gemaakt Flower Foam en de stans van Leane Creatief 454544.
Zo ben ik mijn kaart gaan opbouwen en de tekst is van CraftEmotions.

En zo ziet mijn voorbeeldkaart eruit.


Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Ik laat mijn creatie meedoen bij:

2 opmerkingen:

  1. Nog al zo'n mooi kaartje in de voorjaarskleuren, echt top!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons challenge blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je deelname aan de kleurenchallenge van 4-SCB.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.