Volgers

woensdag 28 april 2021

Flower box.....

De titel zegt het al..... Flower box.

En ja ja mensen met gele bloemen ( ik zei laatst nog ik gebruikt geen geel hahaha )
Maar deze bloemen passen perfect bij mijn Craft O Clock Force of Gentleness en zijn gemaakt met Flower Foam en mijn Pastel olie krijt.


Als je de box openmaakt dan zie je dat er een kaart in zit.
Deze kaart is 14,5 bij 9,5 cm.


Hoe leuk is dit om te geven bij een verjaardag of speciale gelegenheid.


De kaart bestaat uit 3 lagen.
Basis is gemaakt met Linnen karton zwart met daarop Design papier.
2e laag is gemaakt met Linnen karton geel en daarop uiteraard weer Design papier.
Al deze design papier komt uit de collectie Craft O Clock Force of Gentleness.


Daarna ben ik van rest stukjes papier wat losse knipsels gescheurd, dit geeft zo een leuke stoere look.
De stans Notebook cirkel heb ik uit gestanst uit het zwarte linnen karton.
De Varen bladeren heb ik uit gestanst uit het design papier net als de kleinere bladeren van Sizzix Funky Floral 2


En zo ben ik laag voor laag mijn kaart gaan opbouwen.
Hieronder zie je op de foto zie dat goed.


Uiteraard een strik van Wax koord maken mijn creatie af.
Als je kaart uit de box is, is het natuurlijk wel leuk als er aan de binnenkant ook een design papiertje is gebruikt.

Weet wat nu zo leuk is, Hobbyshop Veldmaat heeft 24 april een workshop gegeven met mijn patroon.
Wil je deze namaken dan kan je deze vinden op onze Youtube kanaal en het pakket kan je bestellen op bovenstaande link.


Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

1 opmerking:

  1. Een prachtige creatie Bianca, en deze kleuren heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.