Volgers

zaterdag 24 april 2021

Romantic Soul......

Dit bordje jaren geleden van mijn dochter gekregen, is een heel lief schattig klein hout bordje.
Maar de kleur is helemaal verkleurd dus ik dacht ik ga deze even restylen.


Ik heb het mooie papier Romantic Soul van Scrapboys gebruikt op mijn bordje.
Eerst heb ik de rand met Gesso bewerkt, daarboven op heb design papier geplakt.


Een mooie roos mag niet ontbreken op mijn creatie en daarbij heb ik uit de collectie ook losse onderdelen geknipt.


Als mijn creatie af is dan gebruik ik nog wat gesso om het wat ouder te maken en uiteraard losse spatten er op.
Randjes nog even met bruine inkt bewerkt zodat het een mooi oude Shabby Chic bordje wordt.

En dit is het eind resultaat.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Wonderful work Bianca.
    I wrote you an email about the May challenge.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Kuni. I did not receive your email for the May challenge. Can you send it again?
      Xx Bianca

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.